reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radovan Uhler

Radovan Uhler

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Absolvent TU Zvolen. Pracujem v IT oblasti. Moje záľuby príroda, jej ochrana, hra na akustickej (kedysi i elektrickej) gitare, cestovanie, spoznávanie, štúdium ezoteriky, východného učenia, šport - fitnes, futbal. V IT sa venujem hardwaru, bežné opravy PC, siete, webdesign - XHTML, CSS, grafike - Photoshop, Paintshop a iné. Ďalej je to čítanie literatúry faktu, románov, ezoterickej literatúry. Milujem krásu, estetiku, dizajn a harmóniu. Moje články nájdete aj na www.guitartravel.eu Zoznam autorových rubrík:  Na zamyslenieRady & trikySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Cez Poniky na Vlkanovú – Cyklotúra #1

Radovan Uhler

Cez Poniky na Vlkanovú – Cyklotúra #1

V rámci cestovania nie je na škodu spomenúť aj krásy nášho Slovenska a s ním spojenú cyklo/turistiku. Zima pomaly skončí a poniektorí z nás vytiahnu z garáže dvojkolesových miláčikov (s pohonom nôh). Pre mňa sa stalo cieľom a snom pocestovať, či už pešky alebo na bicykli, väčšinu rodnej vlasti a preto začnem cyklotúrou, ktorú som absolvoval v máji 2012. Nie som profesionálny cyklista a len skromne prinášam pár zážitkov, fotiek a popis trasy. V rámci okolia B. Bystrice nájdeme bohatú ponuku cyklotúr a jednou z nich je stredne náročná Vlkanovská 55-ka, ktorú som si mierne zmodifikoval a výsledkom je trasa Veľká Lúka, Lukavica, Čerín, Čačín, Dúbravica, Poniky, Šalková, B.Bystrica, Vlkanová, Hronsek v celkovej dĺžke 45 km. Pri 55ke je rozdiel v tom, že sa ide z Hornej Mičinej na Môlču a odtiaľ na Šalkovú a je o 10 km dlhšia.

  • 14. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 0
Príbeh malamuta Arpiho

Radovan Uhler

Príbeh malamuta Arpiho

Mať malého či veľkého psa ? Pri kúpe štvornohého miláčika si túto otázku kladie azda každý. Pod veľkým psom si zväčša predstavíme nejakého vlčiaka či argentínsku dogu. Skupinu malých psov vyplní čivava alebo ratlík. Pohľad na huňaté krásne stvorenie dokáže zlomiť srdce nejedného psíčkara. Ja patrím k nim. Plemeno aljašského malamuta, mimochodom často zamieňaného s príbuzným sibírskym huskym, som si vybral ešte v roku 1999. Kúpil som ho bez papierov za 1500 slovenských korún a bola to fakt dobrá kúpa, keďže rodičia boli majstrami psích záprahov z predošlých rokov. Dnes, keď je pod nulou desiatky stupňov celzia a zima drží ako kostolníka, môj pes sa spokojne prechádza po zamrznutom ľade, ma napadlo napísať tento článoček venovaný môjmu Arpimu (dnes má meniny Arpád). Arpimu zima nie je, tieto psy milujú chladnejšie klimatické podmienky, horúce letá znášajú oveľa ťažšie.

  • 25. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 518x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu